4 Ocak 2017 Çarşamba

Bebek doğum panosu

Çooook uzun bir aradan sonra tekrar geri dönüş yapıyorum. 5 ay olmuş yazmayalı inanılır gibi değil 😲. Bu uzun süre zarfında yaptıklarımı ekleyeceğim yavaş yavaş. Ama ilk önce en son yaptığımdan başlamak istiyorum. Çok sevdiğim bir yakınımın bebeği için doğum panosu hazırladım.


Bebeklerin ilk doğduğu dün boyu , kilosu ,saati zamanla unutluyor öyle değil mi. Anneler bile yıllar içinde unutuyor yada karıştırıyor. Bunun için bu panolar hem güzel bir hatıra hem de unutmaya birebir çözüm :) Hatta bir yakınızıa hediye olarak bile götürebilirsiniz. Çok sevimli bir hediye olacaktır.

Gelelim nasıl yapıldığına ;

Normal bir etamin üzerine hangi karakterde bir yazı istiyorsak onu belirliyoruz. Ben bütün bu araştırmalarım için Pinterest kullanıyorum. İnternette bir dünya bebek doğum panosu var onlardan da fikir edinebilirsiniz. İstediğiniz şekilde, renkte, kalınlıkta  yazabilirsiniz. Hatta benim yaptığım gibi bir-iki figür de ekleyebilirsiniz. Bitirdikten sonra ise ister kasnak da sergilersiniz ister benim yaptığım gibi bildiğimiz resim çerçevesi alıp içine koyabilirsiniz. En son olarak da dışını süslemek tamamen hayal gücünüze bağlı. Umarım beğenirsiniz 😊


Bebek doğum panosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder